semakin aku meniti perjalanan di dunia ini, semakin aku rasa diri aku ini keseorangan..............

Wednesday, March 14, 2012

BANYAK BENDE NAK CITER NIH..(^^,)

HEHEHE...
da lame x update blog nih..
bukan ape..kebelakangan nih aku mmg sangat terlalu sebok...
setiap hari ade je bende yang kene buat...ok,, kite citer sedikit demi sedikit...

FESTIVAL KOLEJ

pade 7 smpai 11 haribulan 3 yg lepas kolej aku ade buat festival...
Festival Sanjungan Satria ( FESSAT )

festival ni berlangsung selame 5 hari..
walaupon aku x terlibat dlam pengurusan Fessat nih,,namun sebagai warge kolej yg berkaliber,, aku turut mempromosi aktiviti2 yg di jalankan sepanjang festival tersebut...
maka setiap harilah aku akan berade dekat festival itu..lagupon festival tu terlalulah dekat drpd kolej aku...
selain itu,aku ditugaskan untuk berkoir semase perasmian FESSAT tu gak...
hahahahaha..setiap malam la aku berlatih lagu negaraku n varsiti kita..
smpai ade kelas kimia satu petang jumaat tu ak x datang d sebabkan ade rehearsal...
agak lawak semase perasmian tersebut..semase menyanyikan lagu negaraku..
ade satu line lirik lagu tu kami stop beramai rmai sbb xdga muziknyer...hahahahahaha..
naseb kami pandai kaver kt atas pentas tuh...
tp mmg seronok sbb aku belajar nyanyi lagu negaraku versi suare BASS..laen dari yg biase..
owsem!!!
ni la dak2 koir kolej pade mlm tuh...

hari ahad pagi aku masok larian amal lak...mmg bes sbb dpat baju FREE!!!hahaha
tp ak dapat tmpat ke 13...aiseh,,hadiah smpai tmpat ke 10 jer...
tp..bagi aku...FESSAT mmg best!!!!!!!!!

SURVEYING FIELDWORK

semester 2 nih aku ade amek subjek ukur kejuruteraan @ survey..
agak mencabar juge kursus nih sbb kami akan banyak belajar d luar kelas..
kami juge akan mengadakan survey camp tok kerje mengukur2 je sem nih...
hari rabu yg lpas kami buat fieldwork pertame kami di kawasan tasek kejuruteraan UKM...
hahaha..mmg penat+panas...tp tersangatlah best n enjoy!!!!
xtau la knape...walaupon grup aku dgn konfidennye salah buat....hahahaha...
xpe2...next time we'll do better...


ni la hero2 kelas aku lpas buat fieldwork..walaupon penat,tp enjoy!!!!

BACE NOVEL CINTE?????

hahaha...ni x bole blah...
ade dak pmpuan kelas aku ckp kalo nak jadi romantik kene bace bnyak novel cinte...
ak mmg bab2 romantik nih hancoss sket...
jd die bg pinjam satu novel cinte die kat aku utk ak bace...

ni die bukunyer...
" 7 hari mencintaiku "
1049 mukesurat..agaknye bape lame la aku akan amek mase tok habeskan buku ni ea???
mase ak mintak sepanjang sem 2 nih...hahaha..
xpe2..ak cube habeskan bace novel nih..
lpas nih baru bole jadi romantik la ea???
hahahahahahahaha....

3 comments:

  1. zubir..buku novel yg 7 hari mencintaiku tu kan...aku beli dari akhir bulan disember ,smpai skang ...aku baru bace sampai page 25...hahaha...cerita tu menyakitkan hati..kesian laki tu...tak nak aku bace dah..pmpuan tu terlalu jht..t la..aku hbs praktikal..aku bace.

    ReplyDelete
  2. Salwah....ni aku kene habeskan dlm mase satu sem....agaknyer bole x????hahahahahaha...
    amalina...ak amek kos kejuruteraan awam n sekitaran....

    ReplyDelete