semakin aku meniti perjalanan di dunia ini, semakin aku rasa diri aku ini keseorangan..............

Sunday, February 19, 2012

MULA MERASAKAN TEKANANNYER....

YA ALLAH..kau kuatkanlah semangat aku bagi menghadapi semester 2 di Universiti Kebangsaan Malaysia ini...

sesungguhnya aku berasa diriku ini sangat lemah dan hanya bergantung pada insan lain sahaja...

jadi kau kuatkanlah aku dengan segala kekuatan dariMu ya ALLAH...

walaupun masih belum belajar,tapi aku merasakan yang diriku telah sesat dan kehilangan daripada landasan yang sebenarnye...

betapa lemahnya hambamu ini ya ALLAH...

kau terangilah perjalananku ini...

hilangkanlah kebergantungan aku kepada orang lain selain darimu ya ALLAH...

aku takut akan tersimpang jauh daripada destinasi yang utama bagiku...

sesungguhnya harapan kedua ibu bapaku dipikul olehku...

semoga setiap perkara akan berjalan lancar bagiku...

(T^T)


No comments:

Post a Comment