semakin aku meniti perjalanan di dunia ini, semakin aku rasa diri aku ini keseorangan..............

Tuesday, February 21, 2012

MANDIKAN CIBI N BABY MILO

da lame ak x buat bende ni...
ape die?????

ni die ha....mandikan@bersihkan 2 peliharaan aku ni....
sekor namenye CIBI...sekor lagi namenye BABY MILO...



kalo korang sume nak tau, dorang bedue ni la yang banyak temankan aku tau..
*walaupon secare logiknye ak ni bole dikategorikan sebagai giler...

hey..bkn ak anggap dorang bende hdop at all, tp sekadar mengisi mase lapang jugak la..hahaha..

mcm BABY MILO ni, ak ingat lagi tarikh pertame ak bejumpe dgn die..4 NOVEMBER 2010..
ade kawan manis ak bagi mase tga bercuti di kampong kawan ak gak...
tp maaf la gak sbb ak da lupe bile yg si CIBI ni lak bersame dgn ak buat kali pertame....hee~~

ak ni jenis kalo dpt pemberian sesuatu drpd seseorang,,ak akan hargainye sangat2 n akan jage bende tu sebaik mungkin...tu sbb kdng2 ak akan sdikit melenting kalo ade adek2 ak selongkar almari ak n maen dgn hdiah2 pmberian orang dkat ak...maaf la, ak ni mmg mcm ni...
sbb bagi ak, bnde2 tu sume sangatlah "precious" n hendaklah berade dlm keadaan yang selamat sentiase...

jadi kalo korang ade ape2 hadiah nak bagi kat aku,,xde masalah la...hehehe...
yang penting ak akan jage barang tersebut sebaik mungkin sebagai tande penghargaan n terime kaseh ak dekat si pemberi hadiah tersebut....
peace...v(^_^)v 

2 comments:

  1. stuff is more precious than person..

    ReplyDelete
  2. not at all....but sometimes the stuff make us remember about the person....

    ReplyDelete