semakin aku meniti perjalanan di dunia ini, semakin aku rasa diri aku ini keseorangan..............

Thursday, January 5, 2012

FOREVER LOVE KAMEN RIDER


Kamen Rider merupakan hero pujaan aku sepanjang zaman...
kalau diberi peluang tok ak jd salah satu antare superhero2 yg ade kt dunie nih aku pasti akan pilih...........

~KAMEN RIDER~

kenape kamen rider????

sebab kamen rider sangat KOOL!!!!!!

semase kite selamatkan orang, orang xkn dapat cam muke kite..jadi kite akan jadi seorang superhero yang misteri~~~

selain itu,cara die transform gak sangat bergaye!!!!!!!
HENSHIN!!!!!!!!

KOOL SEYH!!!!!!!

jadi kawan2..lpas ni kalo ade masalah,,jerit je...

aku sebagai KAMEN RIDER akan datang menyelamatkan korang2 sume....

hahahahaha.......

fOrever lOve Kamen Rider......(^_^)V



No comments:

Post a Comment