semakin aku meniti perjalanan di dunia ini, semakin aku rasa diri aku ini keseorangan..............

Monday, January 16, 2012

berakhirnye semester pertame aku~~

fuhhhh.....
bukan nak tipu tapi aku dah habes pon semester pertame dalam program degree aku dekat ukm.....
mood=gembire+sedih+semangat...

kenape gembire???
sebab lepas nih da xde la nak penin kpale blaja kalkulus vektor serta statik dan dinamik...
( walaupon semester 2 nnt lg dasat subjeknye...)

kenape sedih???
sebab sem 1 dlu mmg bnyk perkare yg best terjadi dgn rakan2 baru...
pling best dgn kuarge baru aku...
JKAS 2011/2012...
tp sume perkare best yg berlaku dkt sem 1 tu akan hanye tercatat dalam lipatan sejarah aku serta diari kehidupan aku sebagai seorang mahasiswa...

kenape semangat???
semester 2 nnt bakal menjelma...
dan yg pling utama, sem 2 nnt bnyak cabaran yg perlu ak hadapi...
sem 2 ni jgak akan menguji tahap kematangan aku dalam menangani beberape permasalahan...
mungkin aku x kuat utk menghadapinye...
tp, aku xkn mengaku kalah selagi aku belum menghadapinya...
yeah,,korang2 sume doakan aku berjaye...

overall, aku nak kate yg aku betul2 x sangke yg sem 1 aku dkt ukm nih akan jadi sangat best mcm nih...n aku jugak harap sem 2 nnt perkare yg lebih menyeronokkan akan muncul...
same2 kite nntikan...

" kalaulah ada sumur di ladang...
bolehlah saya menumpang mandi...
kalaulah ada umur yang panjang...
INSYAALLAH kita semua berjumpa lagi..."

(^_^)V

2 comments: