semakin aku meniti perjalanan di dunia ini, semakin aku rasa diri aku ini keseorangan..............

Saturday, November 26, 2011

Kehebatan Taik Panda!!!!!

amacam tajuk post aku ni???
mesti korang tertanye-tanye kan ape motif aku post tajuk nih...
haa....dga dulu...

semalam semase aku pegi bilik kawan aku sorang nih...
name die dimintak untuk di rahsiekan..
aku tengok die tga layan satu citer kpop nih...
tajuknye "ATTACK AT THE PIN UP BOYS"...
citer nih lakonan mamat2 SUPER JUNIOR...



ha...citer nih berkisarkan dak2 yang ngetop kat sekolah..
kirenye dak2 yang rmai peminat la...
tp satu hari dak2 yg popular ni telah diserang oleh satu balingan objek pada waktu malam n semasa dalam perjalanan pulang dari sekolah...
korang nak tau x ape yg di baling kearah dorang?????
TAIK!!!!!!!!
peh,,splash kat muke dorang tu....
hbes termuntah+koma dak tu....


tapi korang nak tau ape kesannye???
beberape hari lpas tu,,dorang jadi lagi ngetop!!!!!!
yang penyanyi jadi lg berjaye!!!
yang pemain basket jd lg handal!!!!
kire murah rezeki la dorang...

jd mangse seterosnye dijangke akan di baling taik jugak...
berebot la dak2 femes kat skola bertanding tok dibaling taik tersebot!!!!

kalo korang nak tau lg lanjut,,korang tgokla citer tu sendiri...

kat akhir cerite tu baru aku tau yang taik digunekan adalah taik PANDA!!!!
jadi kalo korang nak jd femes lpas ni korang upahla sesorang tok baling taik panda kat korang...
hahahaha....

tapi pape pon...panda comel pe....
taiknye jugak sangat ajaib dan bernilai!!!
wahahaha....


No comments:

Post a Comment