semakin aku meniti perjalanan di dunia ini, semakin aku rasa diri aku ini keseorangan..............

Monday, February 25, 2013

RANDOM MOMENTS~~~

assalamualaikum..

sebenarnye....
banyak bende yg aku nak cerite kt blog ni sbb terlalu banyak perkare berlaku dalam mase aku menyepi daripada berkarya di dalam blog aku yg da berkepok nih..

bukan ape,,asyik ketiadaan masa serta peluang je utk mengupdate blog nih..n bende yg da berlaku tu pon jadi terlalu lame n malas lak nak ingat balik...xP

so aku harap gamba2 ni akan menceritakan segala perkara yg aku lalui sepanjang beberapa bulan sebelum ini...

Pendakian Bukit Broga



Anak sedara baru



Malam BBQ JKAS


tahun 2
Jabatan Kejuruteraan Awan Dan Struktur/Sekitaran (JKAS) UKM 

Percutian I : Genting Highland




percutian II : Pulau Pangkor







Percutian III : Cameron Highland









Strike Freedom Gundam



ni membe pegi Japan die belikan as birthday gift...=')

DSLR





Olympus Pen Lite e-pl3 ( compact DSLR )

alhamdulillah..syukur Ya ALLAH..semester ni murah rezeki sedikit...=')



itulah antara peristiwa2 yg berlaku beberapa bulan nih..maaflah x dpt nak ulas setiap peristiwa..panjang lebar nnt..

sekarang nih, i'm looking forward for this semester planning for me,us...

- Bandung, Indonesia
- Pulau Langkawi
- Enactus Malaysia National Exposition 2013 at Putra World Trade Center ( PWTC )
- Mesir
- BAKSIS di Kemboja

semoga segalanya bakal berjalan dengan lancar..semoga juga rezeki bertambah murah pada tahun ini dan tahun2 seterusnya..
aammiiiinnnn....

v(^_^)v

No comments:

Post a Comment